torsdag 4 september 2008

Det har verkligen blivit höst och jag går i skolan igen:
bli tjyvnypt av evolutionsförnekare i föreläsningssalar och hata alla tjejer som älskar hösten för då får man ha på sig kofta och dricka te och sparka i löven med sina amelie från montmartre-kängor. jag är alldeles för ond för det, jag är alldeles för OUD och SHAMS för det.
komma hem på eftermiddagen och äta eftar-dadlar med mamma (fastän ingen fastar) och läsa kalla årstiden och prova olika frisyrer. Jag tranar alla tranorna och hägrar mer än hägrarna och jag sitter uppe hela nätterna och skriver all den poesi som shamshir förlag ska ge ut i framtiden (eller vad tror du kära m?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

shamshir förlag publicerar med stolthet. shamshir som i OUD och SHAMShir. /m

Anonym sa...

ja! /en annan m.